PRIIMAPLUS Uusi yritysasiakaspalvelumme on avattu – lue, mistä on kyse!
Avasimme tämän kuun alussa vain yritysasiakkaille suunnatun asiakaspalvelun. Nyt yritysasiakkaamme saavat palvelua nopeasti yritysten sähköasioihin erikoistuneilta asiantuntijoilta. Lue, mistä kaikesta yritysasiakaspalvelussamme on kyse ja missä asioissa voit olla sinne yhteydessä!
Joensuun keskustassa sijaitseva toimistomme täyttyy auringonvalosta ja tuoreen kahvin tuoksusta. Satumme tänä huhtikuisena aamuna kahvikoneelle samaan aikaan myyntipäällikkömme Pakarisen Juhan kanssa. Kuka olisikaan parempi henkilö kertomaan tuoreesta yritysasiakaspalvelustamme kuin Juha. Istahdimme Juhan kanssa kahvikupposten äärelle ja kysyimme häneltä lisätietoja tästä uudesta yrityksille suunnatusta palvelusta.
Juha, mistä ajatus yritysasiakaspalveluun on lähtenyt?
Ideaa on palloteltu meillä kauemminkin, mutta taustalla on halu palvella kiireisiä yrittäjiä paremmin tuottamalla heille kokonaan uusi palvelukanava. Yrittäjiltä on tullut myös jonkin verran palautetta siitä, että palvelua ei joutaisi jonottamaan ja apua pitäisi saada nopeasti. Asiakkaat ovat käyttäneet paljon myös epävirallisempia kanavia yhteydenpitoon, joten halusimme ennen kaikkea selkeyttää ja nopeuttaa heille suunnattua palvelua.
Mistä kaikesta uudessa yritysasiakaspalvelussa on kyse?
Uuden palvelun myötä pystymme tarjoamaan kohdennettua ja priorisoitua palvelua puhtaasti yrittäjille ja yrityksille. Meillä on erikseen yritysasiakaspalveluun dedikoidut henkilöt, joilla osaamisen taso ja palvelu on räätälöity yritysten sähköasioihin.
Yritys-aspassa palvelemme yritysasiakkaita yhden luukun periaatteella, eli vastaamme sekä sähkönmyyntiin että verkkopalveluihin liittyvissä kysymyksissä. Samasta kontaktipisteestä saa siis apua kaikissa yrityksen sähköasioissa.
Suuntaus on ollut monella toimialalla päinvastainen, kun resursseja tai kanavia on vähennetty. Meillä toimitaan päinvastoin, ihmisiä on tullut lisää palvelemaan asiakkaitamme. Meiltä saa oikean ihmisen kiinni puhelimella tai sähköpostilla, pelkän chatbotin kanssa ei tarvitse asioida.
Kenelle yritysasiakaspalvelu on tarkoitettu?
Kaikille yritysasiakkaillemme Priimaplus-asiakkaista salkunhoidon palveluita käyttäviin asiakkaisiin. Käytännössä mies ja Hiace -periaatteella toimivista suuriin korporaatioihin.
Missä asioissa yritysasiakaspalveluun voi olla yhteydessä?
Yritysasiakaspalvelumme palvelee asiakkaitamme laajasti erilaisissa kysymyksissä. Jos haluat uusia sopimuksesi, tarjouksen uudesta sopimuksesta tai sinulla on esimerkiksi muuttoon tai käyttöpaikkoihin liittyviä asioita, on asiakaspalvelumme oikea kanava.
Tämän lisäksi yritysasiakaspalvelumme auttaa muun muassa Priima Liven käytössä, hintakiinnitysten tekemisessä, ja hinnankiinnityspalvelun käyttöönotossa. Saat näkemystä myös siihen, miten kulutusvaikutus toimii ja missä mennään sopimuksesi hinnan muodostumisessa.
Jos sinulla on suoraan laskujen maksamiseen liittyvää asiaa, Ropo Capital auttaa.
Mistä yritysasiakaspalvelun saa kiinni?
Yritysasiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9-16 välillä. Saat meidät kiinni puhelimitse numerosta 013 266 3700 (pvm/mpm*) sekä sähköpostilla osoitteesta yritysasiakaspalvelu@pks.fi.
Jos siis jokin asia yrityksesi sähköasioissa askarruttaa, ota yhteyttä ja hoidetaan homma yhdessä kuntoon!